9.09.2016

Majowe popołudnie

Myślę, że każdy człowiek ma SWOJE miejsce. Jest ono ostoją spokoju. To tam możemy się udać, gdy w naszej głowie kłębią się myśli. Tam odnajdujemy ciszę, której tak rzadko doświadczamy w zabieganej codzienności (szczególnie, gdy mieszkamy w większych miastach). Często właśnie tam rodzą się najlepsze pomysły. Niekiedy jest ono źródłem życiowych decyzji. Dla mnie takim miejscem od wielu lat jest działka. Kojarzy mi się ona z dziecięcą beztroską. A kto by nie chciał znów stać się dzieckiem?! :)


fot.: Monika Chodzińska
data wykonania: 18,05,2014
sprzęt: Nikon D80 + Nikkor 70-300 mm
obróbka: Picasa 



















Jako jedyne wykonane innym obiektywem - Nikkor 50 mm f./1.8.
 A Wy macie jakieś SWOJE miejsce?
Udostępnij:    Facebook Google+

11 komentarzy:

  1. śliczne makro, widać, że masz do tego talent!

    www.malowane-roza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia, cudownie przedstawiłaś swoją działkę. Ogromnie podoba mi się to pierwsze ujęcie, to z jaszczurką i trzy ostatnie <3 I ten mistrzowski bokeh na ostatnim <3
    Ja nie mam takiego konkretnego miejsca, ale lubię spędzać czas na łonie natury, w ciszy, trochę "z dala od cywilizacji", to mnie bardzo uspokaja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do miejsca, to mam dokładnie tak samo, a działka jest tylko jednym z takim miejsc :) Bokeh to sprawka wspaniałego obiektywu (przyznam, że wyszedł całkiem nieźle) :) Dziękuję :D

      Usuń
  3. Moim miejscem jest ogród u babci na wsi. Spędziłam 15 lat życia na wsi i uwielbiam tam wracać. :) Ostatnie zdjęcie jest świetne! Lubię taki bokeh. ;)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie mam nikogo na wsi. Czasem bardzo tego żałuję, bo klimat tam jest niezastąpiony :)

      Usuń
  4. Uwielbiam makro i bokeh tak jak na ostatnim zdjęciu, bajka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne zdjęcia!
    Ja w tym roku mało fotek zrobiłam w ogrodzie i ogólnie naturze. Aż żałuję :(

    OdpowiedzUsuń

By być na bieżąco z moimi pracami

>> <<